V podnikání je jedním z nejdůležitějších předpokladů úspěchu propracovaná marketingová strategie. Firmy v ní často spoléhají na klasické reklamní předměty ve formě propisek či jiných drobných dárků. Doba již ale značně pokročila a firmy tak mohou zákazníkům nabídnout nové typy reklamních předmětů, které zaujmou.

Spinnery jsou in

Jednou z nových možností jsou například fidget spinnery. Před časem se tato relaxační pomůcka stala velmi populární u dospělých i dětí ve školním věku. Zájem o ni ani dnes neupadá, naopak. Lidé sbírají různé varianty spinnerů, zveřejňují videa na YouTube, pořádají soutěže. Pokud se firma rozhodne vytvořit reklamní předměty ve formě fidget spinnerů, může mít jistotu, že s nimi část potenciálních zákazníků opravdu velmi zaujme. Náklady na vytvoření spinneru s logem zároveň nejsou o mnoho vyšší, než je tomu u reklamních propisek.

Je libo virtuální realitu?

Pokud má společnost zájem darovat předmět, který si zákazníci opravdu rádi vyzkouší a zapamatují, může nechat vytvořit brýle pro virtuální realitu. Jejich princip je v zásadě jednoduchý, fungují po vložení smartfonu s úhlopříčkou do 6 palců. Výhodou takového reklamního předmětu jsou opět pořizovací náklady. Přestože brýle samotné a jejich funkčnosti budí dojem, že se jedná o velmi nákladný dárek, ve skutečnosti jsou výrobní náklady pro firmu více než příznivé.

Brýle s kamerou, dron i bezdrátový reproduktor

V předchozích odstavcích byly zmíněné reklamní předměty, které společnost může zájemcům díky příznivým nákladům doslova rozdávat. U nákladnějších položek jako jsou sluneční brýle s kamerou, drony, bezdrátové reproduktory či sluchátka, je však situace odlišná. Výroba takových předmětů je nákladnější, proto je firmy používají spíše jako formu dárků k nákupu či výher v soutěži.

Pokud vás možnosti dárkových předmětů zaujaly, můžete kontaktovat specializovanou reklamní agenturu. Podívejte se na reklamní předměty, které lze v marketingu použít.