Podnikáte? V tom případě vím, co vás v tom vašem byznysu velmi často trápí. Je úplně jedno, jestli prodáváte nějaké produkty, nebo služby. Je vcelku jedno, jestli prodáváte kytky, auta, nebo zájezdy na Bora-Bora. Ať už děláte cokoliv. Opravdu cokoliv. Tak vím, co vás často trápí. Je to jedna z těchto 3 věcí, nebo jejich kombinace:

1. Jak zvýšit prodeje a zisky.
2. Jak uvést do světa novou službu, nový produkt.
3. Jak získat nové zaměstnance.

Jak zvýšit prodeje a zisky
To, jak zvýšit prodej a zisk zajímá snad úplně každého podnikatele. V dnešní době už vaši potenciální zákazníci nehledají kontakty a řešení svých problémů ve zlatých stránkách, ale na internetu. Jdou na Google, zadají klíčové slovo a hned mají celou stránku řešení svých problémů.

Jestliže se ve výsledcích vyhledávání objeví také video z YouTube, tak je u něj navíc náhledový obrázek videa. Oproti tomu výsledky odkazující na jiný obsah obsahují jen text.

Teď si představte, že koukáte na výsledky vyhledávání. Na který odkaz asi kliknete? Na textový, nebo s náhledovým obrázkem videa? Přesně tak, druhá možnost přitáhne vaši pozornost a už koukáte na video.

Nejenže díky obsahu ve formě videa daleko lépe přitáhnete pozornost, ale díky správně udělanému kreslenému marketingovému videu ji také mnohem lépe udržíte i během sledování.

Kreslené marketingové video má totiž až magickou moc. Díky tomu, že divák sleduje ruku kreslící nějaký obrázek, tak automaticky jeho mozek chce vědět, jak bude hotový obrázek vypadat. To znamená více pozornosti vašemu sdělení a vyšší prodeje i zisky.

Jak uvést do světa novou službu, nový produkt
Pokud chcete uvést do světa svou novou službu, nebo produkt, tak potřebujete poutavě vysvětlit váš jasný důvod ke koupi.

Tajnou přísadou úspěchu je: sociální sdílení. No jo, ale udělat takové virálně se šířící sdělení není vůbec jednoduché. Naštěstí video generuje 12x více sdílení na sociálních sítích, než klasické texty kombinované s obrázky.

Když do našeho receptu ještě navíc přidáme magickou moc kresleného marketingového videa, tak se efekt násobí. Díky tomu se o novém produktu, nebo službě dozví podstatně více lidí.

Jak získat nové zaměstnance
V dnešní době mnoho firem trápí nedostatek kvalifikovaných zaměstnanců a musí kvůli tomu dokonce odmítat zakázky.

Řešením je zaujmout pozornost zájemce o změnu zaměstnavatele tím, co skutečně chtějí a co vaše budoucí kolegy opravdu zajímá. Řekněte jim, co přesně budou dělat, kolik za to dostanou zaplaceno a jaké další méně obvyklé benefity na ně čekají.

Jestliže to navíc uděláte 10x lépe zapamatovatelnou a pozornost přitahující formou kresleného náborového videa, tak se k vám noví zaměstnanci jenom pohrnou.

Chcete zvýšit prodeje a zisky, uvést do světa svou novou službu, produkt, nebo získat nové zaměstnance? Správně udělané kreslené video vám s tím dokáže významně pomoci.

Autor článku: Michal Garšic