Aktuálně hledáme posilu do našeho administračního týmu. Hledáme člověka, který zvládá práci na PC, dokáže vytvořit a spravovat tabulky, má dobrý písemný i ústní projev a může pracovat od 9 – 16 hodin v pracovní dny, jako naše administrativní podpora. Práce se vykonává z domova, jen je potřeba účastnit se velké porady, která se koná jednou za měsíc v prostorách firmy (v případě ID je možné účastnit se přes Skype) .

Co pro nás budete dělat?

  • Firemní administrativu online
  • Zapisovat rezervace poradních místností a firemních aut (tabulky)
  • Domlouvat a zapisovat osobní schůzky (tabulky)
  • Akvizice

Na co se u nás můžete těšit?

  • Pevná pracovní doba 9:00–16:00, žádné přesčasy
  • Volné víkendy i svátky
  • Firemní podporu
  • Různorodou práci z pohodlí domova
  • Fixní plat + odměny

Co k práci budete potřebovat?

 

  • Vlastní počítač nebo notebook
  • Nutnost znalost práce se CRM Raynet systémem
  • Schopnost telefonování (srozumitelná artikulace, komunikativnost)
  • Chuť pro neustálé sebezlepšování

Pokud vás naše poptávka zaujala, pošlete nám CV, pozveme vás k pohovoru.

Odpovědět na inzerát>>