Aktuálně hledáme posilu do našeho administračního týmu. Hledáme člověka, který zvládá práci na PC, dokáže vytvořit a spravovat tabulky, má dobrý písemný i ústní projev a může pracovat od 9 – 16 hodin v pracovní dny, jako naše administrativní podpora. Práce se vykonává z domova, jen je potřeba účastnit se velké porady, která se koná jednou za měsíc v prostorách firmy (v případě ID je možné účastnit se přes Skype) .
Co pro nás budete dělat?
- Firemní administrativu online
- Zapisovat rezervace poradních místností a firemních aut (tabulky)
- Domlouvat a zapisovat osobní schůzky (tabulky)
- Akvizice
Na co se u nás můžete těšit?
- Pevná pracovní doba 9:00–16:00, žádné přesčasy
- Volné víkendy i svátky
- Firemní podporu
- Různorodou práci z pohodlí domova
- Fixní plat + odměny
Co k práci budete potřebovat?
- Vlastní počítač nebo notebook
- Nutnost znalost práce se CRM Raynet systémem
- Schopnost telefonování (srozumitelná artikulace, komunikativnost)
- Chuť pro neustálé sebezlepšování
Pokud vás naše poptávka zaujala, pošlete nám CV, pozveme vás k pohovoru.