Reklamní banner HP1 a v článcích
- 3000 Kč | 10 dní (vel. až 750 x 500)
Reklamní banner R1 a dále
- 900 Kč | 10 dní (nad počasím R1)
- 500 Kč | 10 dní (R2, R3, R4)
Textová reklama
- 300 Kč | 30 dní
Zobrazování reklam je po zvolenou dobu stabilní tj. nestřídá se s jinou reklamou. Reklama je napříč celým webem.
Nabídka publikování PR článku
- týdenní zobrazování na HP/zobrazování je možné prodlužovat
- týdenní zobrazování náhledu reportáže v nových článcích
- v článku mohou být umístěny dva odkazy
- v článku může být až pět fotografií
- článek se archivuje
- archivovaný článek lze po čase znovu propagovat na soc. sítích
Cena za umístění PR článku
- 399 Kč | týdenní umístění na HP
- prodloužení týdenního zobrazování na HP 199 Kč
Článek se archivuje tj. na Zpravodaj 24 zůstává neomezeně.
Technické specifikace vámi dodávaného článku
- článek nemůže mít zavádějící obsah
- text nemůže být psán velkými písmeny
- v článku jsou nezvýrazněné texty, vyjma odkazů
- fotografie optimalizované na web
Dodaný článek musí mít originální text, informační hodnotu a zapadat do formátu Zpravodaje 24.
Nabídka vytvoření a publikování PR reportáže
- 2 NS 2500 Kč
Obvykle bývá reportáž napsána do tří dnů a po schválení inzerentem je publikována. Článek se archivuje tj. na Zpravodaj 24 zůstává neomezeně
Ukázky PR reportáží:
Průřez celou tvorbou malíře Jaroslava Paury, nyní v Museum Kampa
Motoristická slavnost LEGENDY i letost přilákala více jak 40 tisíc návštěvníků
Statistika návštěvnosti GA / 30 dní
Aktuální screen GA zobrazuje měsíční imprese webu 30 tis., míru okamžitého opuštění stránky 36,77 % a dobu trvání relace na stránce 3,15 min. Datum pořízení screenu: 11. 02. 2019
Nasazené články jsou masivně propagovány na sociálních sítích. První týden se jejich náhled zobrazuje i v patičce každého nově publikovaného článku. Pro inzerenty na Zpravodaj 24 je obrovskou výhodou, že web, že není nosičem žádné agresivní reklamy (pop-up, pop-down atd.), neobtěžuje uživatele a rychle se načítá.
Máte-li zájem o PR kampaň, neváhejte mě kontaktovat
sona.navratilova@zpravodaj24.c
PR články jsou unikátní způsob, jak budovat povědomí o značce a posouvat její vnímání. Vysoká důvěryhodnost Zpravodaj 24 je pozitivní přínos odkazů na SEO.