Administrativa v účetním oddělení

Administrativa v účetním oddělení
nástup ihned. Vloženo: 13. 04. 2019
Hledáme výpomoc na administrativní práce do naší účtárny

Náplň práce:
• Zakládání faktur do našeho systému
• Párování nespárovaných plateb
• Příprava podkladů k DPH
• Občasná komunikací s dodavateli
• Dalšími úkoly

Co očekáváme:
• Chceš dělat něco, co Tě baví a vidět smysl i výsledky své práce
• Můžeš práci věnovat 10 – 25 hodin týdně
• Chceš mít v práci nejen kolegy, ale i přátele
• Máš radši neformální příjemné prostředí než formální sterilní openspacy
• Rád hledáš řešení i na na první pohled neřešitelné situace

Co nabízíme:
• Získání zkušeností nejen z oblasti administrativy a účetnictví
• Slevy na knížky a další firemní produkty
• Skutečně flexibilní pracovní dobu (v rozmezí 7-22 hod)
• Partu lidí zapálených pro svou práci, se kterou nikdy není nuda 🙂
• Práci, do které se budeš těšit

Jsme středně velká firma provozující internetový obchod s mezinárodní působností. Pokud jsme Tě zaujaly, zašly nám svůj životopis na email: spoluprace@megaknihy.cz Internet-Handel s.r.o.

Inspirace na závěr

V Praze je stálý nedostatek kvalifikovaných pracovníků, takže úměrně k tomu dochází k navyšování platů. Hledáte práci na plný úvazek? Tak nyní je ten správný čas. Práce na recepci je nejčastěji vyhledávanou prací. Je to z velké části díky tomu, že je dobře placená a zajímavá. I nadále vám budeme přinášet aktuální poptávku po zaměstnancích v českých firmách, obzvláště v Praze.

Velká poptávka je hlavně po kvalifikovaných zaměstnancích, jako jsou například administrativní pracovníci, asistenti nebo také firemní recepční. U všech těchto pozic bývá zpravidla požadována pokročilá angličtina a nejméně středoškolské vzdělání. 

 

http://www.davidkoller.cz/koncerty/?kategorie=60