PR kampaně

Reklamní banner uvnitř článků

  • 199 Kč týden | 10 aktuálních článků
  • 599 Kč měsíc | 40 aktuálních článků
  • Banner se bude po vybranou dobu zobrazovat uvnitř nově přidávaných aktuálních článků

Nabídka publikování PR  článku

  • týdenní zobrazování na HP/zobrazování je možné prodlužovat
  • týdenní zobrazování náhledu reportáže v nových článcích
  • propagace článku na FB, Twiter a Linkedin
  • v článku mohou být umístěny dva odkazy
  • v článku může být až pět fotografií
  • článek se archivuje
  • archivovaný článek lze po čase znovu propagovat na soc. sítích

Cena za umístění PR článku

  • 299 Kč
  • prodloužení týdenního zobrazování na HP 199 Kč

I při opětovném umístění na HP se bude náhled článku zobrazovat v nových článcích po celý týden.

Technické specifikace vámi dodávaného článku

  • článek nemůže mít zavádějící obsah
  • text nemůže být psán velkými písmeny
  • v článku jsou nezvýrazněné texty, vyjma odkazů
  • fotografie do 1 MB

Dodaný článek musí mít originální text, informační hodnotu a zapadat do formátu Zpravodaje 24.

Nabídka vytvoření a publikování PR reportáže

  • 1 NS  599 Kč

Obvykle bývá reportáž napsána do tří dnů a po schválení inzerentem je publikována.

Nabídka podčlánkové inzerce

    Zpětné odkazy v deseti vámi vybraných článcích

  • 150 Kč

Zpětné odkazy zůstávají v článcích navždy

 

Ukázky PR reportáží:

Seznamte se s Michalem Horáčkem, prezidentským kandidátem číslo jedna. Svoji kandidaturu totiž ohlásil jako první, již v roce 2016

Sting a další světové i české hvězdy míří tento pátek do Prahy na Metronome Festival Prague

Průřez celou tvorbou malíře Jaroslava Paury, nyní v Museum Kampa

Motoristická slavnost LEGENDY i letost přilákala více jak 40 tisíc návštěvníků

Nasazené články jsou masivně propagovány na sociálních sítích. První týden se jejich náhled zobrazuje i v patičce každého nově publikovaného článku. Pro inzerenty na Zpravodaj 24  je obrovskou výhodou, že web je zcela bez reklamních bannerů a rychle se načítá.

Zpravodaj 24 je založen na podávání maximálně objektivních informací bez názorového protěžování a zakládá si na tom, že není nosičem žádné agresivní reklamy ( pop-up, pop-down atd.).

Máte-li zájem o PR kampaň, neváhejte mě kontaktovat
sona.navratilova@zpravodaj24.cz
tel: 703 626 797

PR články jsou unikátní způsob, jak budovat povědomí o značce a posouvat její vnímání. Vysoká důvěryhodnost Zpravodaj 24 je pozitivní přínos odkazů na SEO.