PR kampaně

Branding

  • měsíční umístění brandu v každém novém článku
  •  50 článků měsíčně
  • námi navržený brand odolný AdBlock
  • cena 699 Kč/měsíc

Nabídka publikování PR  článku

  • týdenní zobrazování na HP/zobrazování je možné prodlužovat
  • týdenní zobrazování náhledu reportáže v nových článcích
  • propagace článku na FB, Twiter a Linkedin
  • report o čtenosti článku v době umístění na HP
  • v článku mohou být umístěny dva odkazy
  • v článku může být až pět fotografií
  • článek se archivuje
  • archivovaný článek lze po čase znovu propagovat na soc. sítích

Cena za umístění PR článku

  • 1199 Kč
  • prodloužení týdenního zobrazování na HP 199 Kč

I při opětovném umístění na HP se bude náhled článku zobrazovat v nových článcích po celý týden.

Technické specifikace vámi dodávaného článku

  • článek nemůže mít zavádějící obsah
  • text nemůže být psán velkými písmeny
  • v článku jsou nezvýrazněné texty, vyjma odkazů
  • fotografie do 1 MB

Dodaný článek musí mít originální text, informační hodnotu a zapadat do formátu Zpravodaje 24.

 

Nabídka vytvoření PR reportáže

  • 1 NS  999 Kč

Obvykle bývá reportáž napsána do tří dnů a po schválení inzerentem je publikována.

 

Ukázky PR reportáží:

Seznamte se s Michalem Horáčkem, prezidentským kandidátem číslo jedna. Svoji kandidaturu totiž ohlásil jako první, již v roce 2016

Sting a další světové i české hvězdy míří tento pátek do Prahy na Metronome Festival Prague

Průřez celou tvorbou malíře Jaroslava Paury, nyní v Museum Kampa

Motoristická slavnost LEGENDY i letost přilákala více jak 40 tisíc návštěvníků

Nasazené články jsou masivně propagovány na sociálních sítích. První týden se jejich náhled zobrazuje i v patičce každého nově publikovaného článku. Pro inzerenty na Zpravodaj 24  je obrovskou výhodou, že web je zcela bez reklamních bannerů a rychle se načítá.

Zpravodaj 24 je založen na podávání maximálně objektivních informací bez názorového protěžování a zakládá si na tom, že není nosičem žádné agresivní reklamy ( pop-up, pop-down atd.).

Máte-li zájem o PR kampaň, neváhejte mě kontaktovat
sona.navratilova@zpravodaj24.cz
tel: 725 159 140

PR články jsou unikátní způsob, jak budovat povědomí o značce a posouvat její vnímání. Vysoká důvěryhodnost Zpravodaj 24 je pozitivní přínos odkazů na SEO.